Spalio 20 d.


Įėjimo į užsienio rinką strategija

2018-09-07 11:00-18:00

KMTP, Vilhelmo Berbomo g. 10, Klaipėda, Lietuva.

Klaipėdos mokslo ir technologijų parkas, drauge su "Decreo",   kviečia į du praktinį gilinamąjį seminarą su lektore Inga Uus.  Daug  vertingos patirties sukaupusi seminarų ir praktinių mokymų vedėja,  vadovų magistrantūros lektorė, konsultantė strateginio valdymo ir   strateginio marketingo srityse bei tyrinėtoja rugsėjo 7 d. į uostamiestį sugrįš su seminaru „Įėjimo į užsienio rinką strategija“.

Renginys  yra mokamas. Vieno seminaro kaina vienam asmeniui – 65 €, kaina  dviem  asmenims iš tos pačios įmonės registruojantis drauge – 110 €.


Rugsėjo 7 d. vyksiantis seminaras  "Įėjimo į užsienio rinką strategija" skirtas  mažų ir vidutinių įmonių vadovams, įvairaus profilio įmonių marketingo  specialistams, pardavimo vadybininkams, įmonių darbuotojams,  svarstantiems ir ketinantiems žengti į užsienio rinkas. Renginio metu  derinama teorinė medžiaga, praktinės užduotys ir dalyviams rūpimų  klausimų diskusijos.
 

Visos įmonės siekia auginti pardavimus  ir jų pelningumą, tačiau reta įmonė gali užsitikrinti augimą,  orientuodamasi tik į vidaus rinką. Dėl sprendimo sudėtingumo, ėjimas į  užsienio rinką gali būti sėkmingas tik tuomet, kai jis yra paremtas  konkrečia strategija. Įėjimo į užsienio rinką kaštai ir efektyvumas  priklauso nuo strateginių įėjimo į užsienio rinką sprendimų, tad ką  reikia įvertinti priimant tokius sprendimus? Kaip pasirengti įėjimo į  užsienio rinką strategiją? Į šiuos klausimus atsakys rugsėjo 7 d.  (penktadienį) vyksiantis praktinis gilinamasis seminaras, kurį ves  lektorė Inga Uus. Renginį organizuoja "Decreo", bendradarbiaujant su  Klaipėdos mokslo ir technologijų parku. 


Seminaro trukmė – 6 val. (11:00-18:00 val.).
 

Daugiau informacijos apie programą bei registracija (kviečiame formą užpildyti iki rugpjūčio 31 d.):


https://decreo.lt/iejimo-i-uzsienio-rinka-strategija/.


Apie lektorę. Lekt. Inga Uus – seminarų ir  praktinių mokymų vedėja, vadovų magistrantūros lektorė, konsultantė  strateginio valdymo ir strateginio marketingo srityse, tyrinėtoja,  vertinanti kūrybiškumą ir siekianti dauginti jo apraiškas tiek versle,  tiek kasdieniame gyvenime. Per 20 metų dėstymo ir mokslo – tiriamojo  darbo patirties keletoje Lietuvos ir užsienio universitetų (KTU, LMTA,  VDA, VU TVM), pelno ir nepelno (ypač kultūros srities) organizacijų  konsultavimo patirtis – per 25 metus. Būrys įmonių konsultuotas  strateginio marketingo, dalyvavimo parodose, strateginio vystymo,  vartotojų pažinimo, novacijų komercializavimo srityse.

Seritifikuota įvairių kūrybiško mąstymo instrumentų (de Bono, Design  Thinking, kt.) taikymo ekspertė, LEGO® Serious Play® koučerė.

icon-search icon-time icon location