Balandžio 26 d.

Vaikiškų drabužių prekinį ženklą „OXOX“ paskatino sukurti močiutė

2019-01-02 09:00 Dalintis:

UAB „Vilaugė“ prekinio ženklo „OXOX“ įkūrėja  Loreta Šatkuvienė, aprangos dizainą įsimylėjo stebėdama prie siuvimo  mašinos plušančią močiutę, su kurios siūtomis suknelėmis ir švarkeliais  ji ne tik užaugo, bet šį pomėgį perėmė ir pati bei įkūrė verslą.  

Papasakokite apie prekinio ženklo „OXOX“ verslo pradžią – kodėl ėmėtės kurti drabužius?

Apranga ir mada lydėjo mane nuo pat vaikystės, galima sakyti, kad  užaugau su mano močiutės laisvalaikiu pasiūtais rūbais. Namuose dar  dabar turime močiutės senąją „PFAFF“ siuvimo mašiną, kurią saugome kaip didžiausią šeimos relikviją. Neabejoju, jog mano ateities profesiją ir  nulėmė būtent močiutės rūbų siuvimo pomėgis, todėl baigiau Kauno  technologijos universiteto Lengvosios pramonės siuvimo technologijos  studijų programą.

Iš karto po mokslų baigimo pradėjau dirbti su skandinaviškais, o  vėliau su vienais žinomiausių pasaulyje greitosios mados prekiniais  ženklais – „H&M“, „Lindex“, „Kaphall”, taip pat ispanų mados gigantu  – „Zara“.

Smalsumas ir energija buvo pagrindinė varomoji jėga, paskatinusi  įkurti nuosavą verslą. Kadangi tuo metu Lietuvoje nebuvo vaikiškų  drabužių pasiūlos, iš čia ir kilo mintis pradėti kurti lietuvišką  vaikiškos mados prekių ženklą „OXOX“.

Kaip jums pasitarnavo įmonės „Investicijų ir verslo garantijos“ – „Invega“ paslaugos?

Pasinaudojome „Invegos“ administruojama lengvatine paskola verslo  plėtrai – „Atviras kreditų fondas 2“, taip pat susigrąžinome ir dalį  sumokėtų palūkanų, pagal priemonę „Dalinis palūkanų kompensavimas“. Ko  gero, be „Invegos” pagalbos verslas nebūtų taip greitai ir nuosekliai  augęs. Tik todėl,  kad kreipėmės į „Invega“, pirmieji Baltijos šalyse  įsigijome amerikiečių kino studijos „Universal“ licenciją personažui,  kurį tuo metu buvo įsimylėję visi pasaulio vaikai – „Despicable Me –  Minions“. Taip pat būtent su „Invegos” pagalba prieš kelerius metus  prekybos centre „Mega“ įsirengėme modernios koncepcijos „OXOX“  parduotuvę.

Ką per dešimt darbo metų pastebėjote, kuo esate išskirtiniai Lietuvos rinkoje? 

Visų pirma, „OXOX“ drabužiai yra sukurti ir pagaminti Lietuvoje.  Viską kuriame patys – nuo eskizo iki parduotuvės lentynos. Įmonėje dirba  profesionali mados rūbų dizainerė, kuri ir kuria visas „OXOX“  kolekcijas.

Į pasaulį žvelgdami vaiko akimis ir remdamiesi ilgamete darbo  patirtimi, kuriame europietišką prekės ženklą, kurį myli vaikai ir  vertina tėvai, kas mums – ypač svarbu ir yra didžiulis įvertinimas.

Vertindami vaikystę ir žaismingumą, stengiamės džiuginti vaikus  siūlydami jiems šmaikščius ir vaikišką filosofiją nusakančius  lietuviškus užrašus ant savo gaminių. Reklamines kampanijas kuriame  atsižvelgdami į savo tikslinę auditoriją – padykusius, charizmatiškus,  gyvus, kūrybingus, kartais net filosofiškus ar melancholiškus vaikus. Su  vaikais susijęs ir mūsų prekinio ženklo pavadinimas „OXOX“, po kuriuo  slepiasi žaidimo „Kryžiukai – nuliukai“ pavadinimo šifruotė.

Dar vienas labai svarbus mūsų vertybinis prekių ženklo aspektas yra  ekologija – drabužiai yra gaminami iš organiško trikotažo, tad jie yra  patogūs, nedirgina vaikų odos, su jais lengva judėti.

Kaip manote, kokie yra didžiausi pliusai ir minusai, kai kuri savo verslą?

Versle svarbu visuma – nuo idėjos iki jos įgyvendinimo. Kiekvienas  darbas, jei nori, kad jis pasisektų, reikalauja daug įdirbio ir  pastangų, nuolatinio tobulėjimo ir mokymosi iš klaidų. Su visa komanda  stengiamės pasidžiaugti pasiektais rezultatais ir judėti į priekį. Šiuo  metu pagrindinė mūsų veiklos kryptis – internetinė „OXOX“ prekyba bei  prekių ženklo plėtra Europoje.

Šaltinis: UAB „Investicijų ir verslo garantijos“.

Pasidalinkite savo nuomone

Jūsų el. pašto adresas nebus publikuojamas. Privalomi laukai pažymėti*

icon-search icon-time icon location