Balandžio 27 d.

Startuoja priemonė „Kūrybiniai čekiai COVID-19“, LVPA laukia paraiškų

2021-07-22 08:20 Dalintis:

Nuo liepos 16 d., Lietuvos verslo paramos agentūra (LVPA) priima paraiškas projektams finansuoti pagal priemonę „Kūrybiniai čekiai COVID-19“, skirtą originaliems produktų sprendimams – netechnologinėms inovacijoms sukurti ir diegti.

Startuojančia priemone siekiama paskatinti verslą naudotis kūrybinių ir kultūrinių industrijų sektoriuje veikiančių subjektų teikiamomis inovatyviomis paslaugomis, kurti ir diegti originalius dizaino bei rinkodaros sprendimus, pasitelkiant meninę, kultūrinę raišką.

Kvietimo biudžetas – 7 mln. Eur, mažiausia galima suma projektui finansuoti − 20 000 Eur, didžiausia − 70 000 Eur, pagalbos intensyvumas negali viršyti 75 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų.

Paraiškos bus priimamos iki rugpjūčio 31 d. Projektų atranka bus atliekama projektų konkurso vienu etapu būdu.

LVPA pasirengusi

„Juntame didelį susidomėjimą šia priemone, tikimės, kad po konkursinės atrankos bus įgyvendinama apie 250 projektų, tačiau jos naudos teks gerokai daugiau kūrybinių industrijų įmonių – ir toms, kurios teiks inovatyvias paslaugas projektų vykdytojams“, − sako LVPA direktorius Aurimas Želvys.

Priemonės populiarumas ir paraiškose įvardijamų projektų kokybė lems jų vertinimo greitį, tačiau LVPA vadovas pabrėžia, kad specialistai konstruktyviame dialoge su pareiškėjais pasiruošę darbą atlikti kuo skubiau.

„Popandeminiu laikotarpiu nemažai įmonių tebėra aktualus išgyvenimo klausimas, todėl dirbsime be stabdžių, kad įmonės galėtų įgyvendinti planus, didinančius jų produktų ar paslaugų patrauklumą, suteikiančius impulsą didesnei paklausai ir įmonės veiklos produktyvumui“, − tikina A. Želvys.

Galimybės ir ribos

Į priemonės lėšas gali pretenduoti labai mažos, mažos ar vidutinės įmonės, kurios veikia ne trumpiau kaip vienerius metus. Jų pagamintos produkcijos vidutinės metinės pardavimo pajamos per trejus finansinius metus iki paraiškos pateikimo, o veikiančių trumpiau − nuo įmonės įregistravimo dienos, yra ne mažesnės kaip 50 000 eurų. Partneriai negalimi.

Pareiškėjas negali būti paslaugos teikėjas kituose šios priemonės projektuose, finansavimas taip pat nebus skiriamas pareiškėjui, jeigu jis ketina įsigyti paslaugas iš tai pačiai įmonių grupei priklausančios įmonės ar susijusio asmens.

„Pagal šią priemonę tinkamomis finansuoti pripažįstamos išlaidos, kurios susijusios su originalių produktų sprendimų kūrimu ir diegimu. Tai yra gaminio ir paslaugos dizaino sukūrimas, rinkodaros sprendimai. Svarbu paminėti, kad rinkodaros inovacijų išlaidos bus finansuojamos tik tuo atveju, jeigu jos bus skirtos produktui, kuriam buvo kuriamas ir (arba) diegiamas dizainas“, − atkreipia dėmesį Verslo tvarumo projektų skyriaus vedėja Giedrė Indriulienė.

Ji pabrėžia, kad dizaino ir rinkodaros inovacijų paslaugos turi būti įsigyjamos iš fizinio ar juridinio asmens, veikiančio kūrybinių ir kultūrinių industrijų sektoriuje ne trumpiau kaip vienerius metus.

Tinkamų išlaidų finansavimas

Dizainą kuriant, finansuojamos dizaino tyrimo, koncepcijos idėjos parengimo ir jos detalizavimo, maketo, vizualizacijos ar eskizo sukūrimo išlaidos.

Sukurtą dizainą diegiant finansuojamos išlaidos, reikalingos dizainui vystyti, trūkumams šalinti, patirtos, išbandant gaminio pagal sukurtą dizainą pavyzdžio gamybą ir (arba) paslaugos pagal sukurtą paslaugos teikimo schemą testavimą.

„Dizaino kūrimo ir diegimo etape priemonės lėšomis taip pat gali būti finansuojamas projekto vykdytojo darbuotojų, turinčių ne mažesnę kaip vienų metų darbo patirtį kūrybinių ir kultūrinių industrijų sektoriuje, kurių pagrindinė funkcija yra dizaino sprendinio kūrimas ir (arba) diegimas, darbo užmokestis ir išlaidos su darbo santykiais susijusiems darbdavio įsipareigojimams, kurie gali sudaryti ne daugiau kaip 20 proc. viso projekto finansavimo sumos“, − pristato priemones galimybes G. Indriulienė.

Rinkodaros inovacijų tinkamos finansuoti išlaidos apima rinkodaros socialiniuose tinkluose, vaizdo reklamos sukūrimo ir viešinimo internete, mobiliosios rinkodaros, reklamos internetiniuose portaluose, reklaminių straipsnių išlaidas, taip pat − turinio rinkodaros išlaidas (internetiniai dienoraščiai, el. knygos ir kt. el. leidiniai, nuotraukos, instrukcijos ir vadovai).

Išsamiai „Kūrybiniai čekiai COVID-19“ priemonė bus pristatyta LVPA vebinare rugpjūčio 3 d. Registracija į vebinarą – čia.

Kvietimo informacija yra čia.

Šaltinis: LVPA

Pasidalinkite savo nuomone

Jūsų el. pašto adresas nebus publikuojamas. Privalomi laukai pažymėti*

icon-search icon-time icon location