Rugsėjo 29 d.

Verslo kultūros Europoje, JAV ir Kinijoje

2019-01-17 10:19 Dalintis:

Lietuvos Respublikos komercijos atašė Kinijos Liaudies Respublikoje Arūnas Karlonas, dalyvavo International Capital  Conference 2019 Pekine, kurioje prof. Bo Ji iš Cheung Kong Graduate School of Business aptarė skirtumus tarp verslo kultūrų Europoje, JAV ir Kinijoje, kas yra labai svarbu vystant verslą tuose regionuose. Anot  jo, skirtinguose regionuose, skirtingas požiūris į svarbiausius verslo asmenis/veikėjus:

– Europoje:

1. Klientas (Customer);

2. Akcininkas (Shareholder);

3. Darbuotojas (Employee);

– JAV:

1. Akcininkas (Shareholder);

2. Darbuotojas (Employee);

3. Klientas (Customer);

– Kinija:

1. Klientas (Customer);

2. Darbuotojas (Employee);

3. Akcininkas (Shareholder).

Ar sutikti su tokiu vertinimu ir kokie specifiniai verslo ypatumai  Kinijoje, darbas su klientais, jų lojalumas, finansinis pajėgumas ir apsipirkimo įpročiai, kviečiame susipažinti su parengtu „China Customer  Experience Excellence report“.

Medžiaga tinkama dirbantiems ir galvojantiems dirbti su Kinijos rinka, rasite atsakymus kaip prieiti prie Kinijos vartotojo, kaip  ypatingai svarbu plėtoti e-komercijos formatą ir t.t.

Medžiagą rasite čia.

Šaltinis: paramaverslui.eu.

Pasidalinkite savo nuomone

Jūsų el. pašto adresas nebus publikuojamas. Privalomi laukai pažymėti*

icon-search icon-time icon location