Kovo 29 d.

Verslo atsparumą krizinėse situacijose didina veiklos procesų skaitmenizacija

2020-05-26 15:20 Dalintis:

Perkėlusios įmonės veiklos procesus į skaitmeninę aplinką įmonės su karantino sąlygoto nuotolinio darbo iššūkiais susidorojo lengviau. Kaip skaitmenizuoti verslo procesus, kurie prasideda dar nuo pirminio kontakto su klientu ir tęsiasi iki pat ryšių palaikymo kuriant prekės ženklo gerbėjų bendruomenę? Tiek biurų, tiek gamybinių paslaugų įmonių verslo veiklos procesų perkėlimą į virtualią erdvę pristatys Kauno MTP „Digital Rocket LT“ klasterio nario technologijų įmonės „Sonaro“ vadovas Tomas Urbonas ir neseniai investicijas pritraukusio lietuvių startuolio „Tasker“ vadovas Arūnas Eitutis nuotolinių seminarų cikle „Verslas Post-Covid eroje. Skaitmenizacija“ gegužės 28 d. 14 val. „15min“ naujienų portale.

„Skaitmenizavus darbo procesus net ir nuotoliniu būdu veikianti įmonės komanda „neatjungiama“ nuo kasdienių procesų įmonės biure, todėl gali atlikti  savo darbą. Tiesa, darbuotojai dažnai nieko nenori keisti, nes dirbti įprastai yra patogu, tačiau po skaitmeninės transformacijos dažniausiai visi jaučiasi paaugę tiek profesine prasme, tiek ir kaip asmenybės, o įmonėje pakyla darbo ir bendravimo kultūros lygis“, – sako „Sonaro“ vadovas T. Urbonas.

Pasak skaitmenizavimo eksperto, nors ir buvome nepasiruošę pandemijai, rinkoje egzistuojanti gausybė nuotolinio darbo programinės įrangos pasirinkimų leido verslams tęsti veiklą, o komandos kritinėje situacijoje naujus darbo principus įsisavino labai greitai. 

Verslo procesų skaitmenizavimas lengvina ne tik technologijų įmonių ar virtualų turinį kuriančių biurų rutiną – veikla optimizuojama ir gamybinėse ar paslaugų įmonėse. Neseniai 450 tūkst. Eur investicijas plėtrai į Vakarų Europos rinkas pritraukusio technologinių sprendimų startuolio „Tasker“ vadovas Arūnas Eitutis sako, kad sėkmės pavyzdžiais dalinasi nemažai Lietuvos įmonių.

„Nors žiniasklaidoje dažniausiai girdime apie „Lietuvos pašto“ mobilių laiškininkų projektą, kuris leido laiškininkams teikti visas pašto paslaugas atvykę pas klientą į namus, tačiau turime ir kitų sėkmės  atvejų. Vilniaus miesto įmonės „Grinda“ bei „Vilniaus vandenys“ modernizavo savo procesus ir pagerino klientų aptarnavimo kokybę, „Alwark“ kompanija – sunkiosios technikos aptarnavimo procesą,  o „Nestle“ komanda – kavos aparatų priežiūrą“, – pastebi A. Eitutis.

Nuotolinis seminaras „Post-Covid: Skaitmeniniai procesai įmonės biure“ vyks gegužės 28 d. 14 val., nuotoliniame seminare, kuris bus transliuojamas „15min.lt“ platformoje. Trukmė: 1 val. 20 min.

Šaltinis: Kauno mokslo ir technologijų parkas.

Pasidalinkite savo nuomone

Jūsų el. pašto adresas nebus publikuojamas. Privalomi laukai pažymėti*

icon-search icon-time icon location