Liepos 13 d.

UAB „The Magic“ eksporto rezultatai matomi šiandien

2018-10-26 10:20 Dalintis:

Demonstracinė reklama tarptautinėse parodose – turbūt pats  efektyviausias būdas būti pastebėtam. Tokio pobūdžio renginiuose  susipina visi skatinamieji elementai: reklama, ryšiai su visuomene,  pardavimo skatinimas bei asmeninis pardavimas. Įmonės, teikiančios šias  paslaugas ir planuojančios jas taip pat ir eksportuoti, vis dažniau  jaučia būtinybę pristatyti savo produkciją užsienio šalyse vykstančiose  parodose.

Produkcijos pristatymui tarptautinėse parodose skirta Europos  Sąjungos (ES) finansavimo priemonė „Naujos galimybės LT“, kurią  administruoja Lietuvos verslo paramos agentūra (LVPA).

Pagal šią priemonę 2017 m. pavasarį prodiuserinė video gamybos  studija UAB „The Magic“ baigė įgyvendinti projektą UAB „The Magic“  eksporto rinkų plėtra“, į kurį buvo investuota 11,6 tūkst. Europos  regioninės plėtros fondų lėšų.

Įgyvendindama projektą bendrovė visą savo dėmesį skyrė demonstracinei  reklamai užsienyje, reprezentacinėms kelionėms, kurių metų buvo  aplankytos Didžiosios Britanijos, JAV ir kitų šalių parodos. Tai leido  užmegzti naudingus kontaktus, pristatyti teikiamas paslaugas ir jau  turimą, Lietuvoje sukurtą reklamos produkciją.

 UAB „The Magic“ eksportas 2017 m. išaugo net 30 proc. Įmonės  direktoriaus teigimu, „The Magic“ šiuo metu dirba su Europos ir  Skandinavijos klientais, tačiau vien artimais kaimynais neapsiriboja:  šiuo metu savo veiklą pristatinėja ir Jungtinių Amerikos Valstijų  rinkai.

 Įmonė siūlo visapusišką pagalbą ieškant tinkamos lokacijos, ją  įrengiant, dekoruojant, aprūpinant filmavimo aikštelę reikalingomis  kameromis, apšvietimu bei organizuojant aptarnaujantį personalą. Lietuva  tampa vis patrauklesnė reklamos užsakovams – iš užsienio atvykstančioms  įmonėms bei klientams, kurie ieško tinkamos erdvės bei kokybiškos  technikos geresnėmis kainomis.

„Mūsų darbo specifika išsiskiria tuo, kad parduodame ne kažkokį  konkretų produktą, o santykį – čia viską lemia asmeninis ryšys, kaip jį  užmezgi ir kokį sukuri. Būtent parodos suteikė galimybę šiuos ryšius  užmegzti, per vienus kontaktus surasti kitus. Parodėme save ir, žinoma,  pamatėme kitus, juk tokiose vietose susirenka šios srities  profesionalai“, – teigia įmonės UAB „The Magic“ vadovas.

Akivaizdu, kad tarptautinių parodų metu sustiprinti ryšiai, efektyvi  komunikacija visais įmanomais šaltiniais atneša įmonėms didelę naudą  ateityje.

Ūkio ministerijos duomenimis, 2018 m. IV ketvirtį planuojama  paskelbti dar vieną kvietimą teikti paraiškas pagal priemonę „Naujos  galimybės LT“.

Šaltinis: Lietuvos verslo paramos agentūra.

Pasidalinkite savo nuomone

Jūsų el. pašto adresas nebus publikuojamas. Privalomi laukai pažymėti*

icon-search icon-time icon location