Kovo 28 d.

Turizmo e-rinkodaros projektai žada gerinti Lietuvos įvaizdį

2018-11-13 14:43 Dalintis:

Pasibaigus „Prioritetinių turizmo plėtros regionų e-rinkodaros“  antrajam kvietimui Lietuvos verslo paramos agentūra (LVPA) sulaukė 29  paraiškų. Europos Sąjungos investicijoms gauti skirta priemone siekiama  didinti kultūros ir gamtos paveldo objektų, esančių prioritetiniuose  turizmo plėtros regionuose, lankomumą ir žinomumą.

Pateikta 13 paraiškų iš Vilniaus, 5  - Utenos,  3 – Kauno, 2 – Alytaus,   1 – Panevėžio, Klaipėdos ir Telšių apskrityje veikiančių įmonių. Iš  viso projektams įgyvendinti įmonės prašo 4,3 mln. Eur ES struktūrinių  fondų lėšų.  
 

Lietuvoje vis dar pastebimas turizmo informavimo stygius   
 

„Prioritetinių turizmo plėtros regionų e-rinkodaros“ kvietimo  projektuose atsiskleidžia kultūros ir gamtos paveldo objektų žinomumo  problematika. Asociacijos „Gamtos parkai" teigimu, informacijos sraute  jaučiamas turizmo informavimo stygius susijęs su viešąja infrastruktūra.  Siekdama į Varėnos rajono lankytinus objektus pritraukti daugiau  keliautojų, asociacija „Gamtos parkai“ pateikė projektą, kurio  įgyvendinimo metu būtų sukurta specializuota interneto svetainė -  pritaikyta ir neįgaliesiems. Svetainės lankytojai turėtų galimybę  pasiekti detalius aprašymus apie objektus bei lengvai suprantamas  piktogramas, leidžiančias iš anksto numatyti, ar poilsio zonoje yra  laužavietė, sąlygos neįgaliesiems, stalai, suoliukai prisėsti ar  prieplauka. Išsivysčiusi turizmo infrastruktūra suteikia galimybes  kokybiškai susiplanuoti išvykas, kad ir kokį kelionės būdą pasirinktume.

Vakarų Europoje ir Amerikoje populiaru vykti atostogų kemperiais, nors  Lietuvoje šis atostogų būdas dar nėra itin pamėgtas. Lietuvos kempingų  asociacija pastebi, kad Lietuvoje, palyginti su kitomis Europos šalimis  trūksta specializuotos informacijos, nameliams ant ratų skirtų ženklų,  sustojimo vietų ir informacijos apie netoliese kempingų esančius  paslaugas teikiančius servisus. Lietuvos kempingų asociacija siekia  įgyvendinti projektą „Nacionalinių autoturizmo maršrutų e-rinkodara",  kurio vienas iš pagrindinių tikslų panaudojus e-rinkodaros priemones   informuoti vietos ir užsienio turistus apie keliavimo kemperiais  galimybes Lietuvoje. Įgyvendinant šį projektą būtų sukurti turizmo  produktai, skirti padidinti gamtos ir kultūros paveldo objektų žinomumą.  Projekto autoriai tikisi, kad Lietuvos turizmo produktų ir turistinių  vietovių, šalia kurių įsikūrę kempingai, žinomumas tikslinės rinkos  šalyse, tokiose kaip Vokietija, Švedija, Suomija ar Prancūzija,  padidėtų, o kokybiška informacijos sklaida prisidėtų prie Lietuvos, kaip  patrauklios šalies keliaujantiems kemperiais, įvaizdžio formavimo.
 

 Netradicinės e-rinkodaros priemonės
 

Kaunas ir toliau stebina Lietuvą savo originaliais sprendimais. LVPA  sulaukė paraiškos iš Kauno miesto savivaldybės administracijos. Projektu  „Nemuno Žemupio kultūros ir gamtos paveldo objektų animavimas  e-rinkodaros būdais“ būtų siekiama skatinti Nemuno žemupio pakrantėse  esančių kultūros paveldo objektų lankymą, vietinį bei atvykstamąjį  turizmą Kauno miesto bei Kauno rajono paupių teritorijose, kultūros  paveldo objektų lankymą ir pažinimą. Projekto metu būtų sukurtas  inovatyvus pažintinio turizmo įrankis – interaktyvus žaidimas. Jam  parengti būtų diegiamos virtualios realybės ir išplėstinės realybės  technologijos. Tikimasi, kad šis žaidimas supažindintų vartotoją su  Nemuno žemupio paveldo objektais ir prisidėtų prie patrauklaus ir  šiuolaikiško Kauno miesto ir Kauno rajono turistinio įvaizdžio  formavimo. Projekto metu būtų sukurtas ir projektą pristatantis  interneto puslapis. Visa tai būtų įgyvendinama kartu su partneriu -  viešąja įstaiga  „Kaunas 2022“, kuri garsėja šiuolaikiškais projektais,  prisidedančiais prie Kauno miesto ir Kauno rajono bendruomenių pokyčių.

Dar vieną žaidimą, skirtą paskatinti gamtos paveldo objektų lankomumą,  norėtų inicijuoti ir Šilutės rajono savivaldybės administracija.  Projektas „Pažink pamario kraštą keliaudamas paukščių keliu" viešintų  gamtos paveldo objektus, esančius Šilutės bei Neringos rajonuose.  Projekto įgyvendinimo metu būtų sukurtas žaidimas, kuris, pasak projekto  autorių, padėtų geriau pažinti ornitologinį turizmą ir į pamario kraštą  pritraukti daugiau lankytojų.  
 

Nepamirštas liko ir architektūrinis paveldas
 

Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacija pateikė vertinimui projektą  „Lietuva architektūros kampu“. Įgyvendinant šį projektą būtų sukurta  internetinė svetainė skirta keliautojams, kurie domisi specifine  architektūra. Joje turistas galėtų susidaryti individualizuotą maršrutą,  pasinaudojęs interaktyvių vaizdo filmų, 3D turų peržiūra, tokiu būdu  gaudamas reikiamą informaciją apie specifinės architektūros stilių  klasifikuojamus pažintinius objektus.

Lietuvos pilių ir dvarų asociacijos pateiktame projekte elektroninės  rinkodaros priemonėmis, būtų siekiama didinti prioritetinėse turizmo  traukos vietovėse esančių kultūros paveldo objektų – pilių ir dvarų  žinomumą. Projekto metu būtų įgyvendinamos įvairios elektroninės  rinkodaros priemonės – sukurta Lietuvos pilims ir dvarams skirta  reprezentatyvi internetinė svetainė, optimizuota paieškos sistemoms.  Vykdoma reklama Lietuvos ir užsienio interneto portaluose, socialinių  tinklų rinkodara bei kuriama nauja vaizdinė medžiaga. Lietuvoje esančios  pilys ir dvarai būtų garsinami ir pristatomi kaip išskirtinės vertės  saugotini objektai.

Tikimasi, jog „Prioritetinių turizmo plėtros regionų e-rinkodaros“  kvietimas paskatins kultūros ir gamtos paveldo objektų, esančių  prioritetiniuose turizmo plėtros regionuose, lankomumą ir žinomumą ne  tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje.

Šaltinis: Lietuvos verslo paramos agentūra.

Pasidalinkite savo nuomone

Jūsų el. pašto adresas nebus publikuojamas. Privalomi laukai pažymėti*

icon-search icon-time icon location