Kovo 29 d.

„Smurfit Kappa“ pateikia alternatyvą plastikui „TopClip“

2020-03-09 16:15 Dalintis:

"Smurfit Kappa“, turinti gofruoto kartono pakuotės gamyklą Vilniuje, sukūrė  popierinę alternatyvą sutraukiančiai plastiko plėvelei. Alaus gamintoja „Royal Grolsch“ ją išbandys pirmiausia Nyderlandų rinkoje.

„Labai laukiame akimirkos, kai šis revoliucinis sprendimas pasieks galutinius vartotojus. „TopClip“ sulaukė daug dėmesio dar praėjusių metų lapkritį, kai „Smurfit Kappa“ naująjį sprendimą pristatė renginyje „Global Better Planet Packaging Day“, — informuoja Arco Berkenboschas,„Smurfit Kappa“ inovacijų ir plėtros viceprezidentas.

„Smurfit Kappa“ inovacija „TopClip“ bus pristatyta šį mėnesį – alaus skardinėmis su šia pakuote  bus pradėta prekiauti kai kuriuose Nyderlandų prekybos centruose. Atsisakius plastikinių plėvelių, „Grolsch“ padalinys Nyderlanduose per metus sunaudos 100.000 kg mažiau plastiko – toks kiekis prilygsta 4 mln. plastikinių maišelių.

Nepriklausomų tyrėjų atlikta gyvavimo ciklo analizė parodė, kad šiuo metu naudojamą plastikinę sutraukimo plėvelę pakeitus naujuoju „TopClip“ produktu, išskiriamo CO2 kiekis sumažėja 36% (palyginti su plastikine sutraukiama plėvele) arba 16% (palyginti su perdirbta plastikine plėvele).

„TopClip“ yra gaminamas iš 100% atsinaujinančių medžiagų, perdirbamas ir biologiškai skaidus.

Šis pokytis – visuotinės „Grolsch“ strategijos dalis. Įmonė siekia tapti visiškai atliekų neišskiriančia „zero waste“ alaus darykla.

„Grolsch“ priklauso pasaulinei maisto ir gėrimų milžinei „Asahi“, kurios prekių ženklų sąraše yra ir „Peroni“, „Asahi“ alus, „Mountain Dew“ bei „Shweppes“ tonikas.

„Gofruotojo kartono pakuotės kaip alternatyva plastiko sprendimams galėtų padidinti mūsų augimą 5–10%. Verslas dabar intensyviai skaičiuoja galimus kaštus, bet viską lems vartotojas“, — pernykščiame interviu kalbėjo Rolandas Vainutis, „Smurfit Kappa Baltic“ generalinis direktorius.

„Smurfit Kappa“, anot jo, gauna daugybę paklausimų ir pasiūlymų dirbti drauge kuriant pakuotes be plastiko. Tai ir didieji maisto bei gėrimų gamintojai, ir kituose verslo sektoriuose lyderiaujančios tarptautinės kompanijos. Jos ieško būdu, kaip būtų galima tam tikros plastiko dalies pakuotėse atsisakyti, naudojant vietoj jo gofruotąjį kartoną. Arba kaip sumažinti naudojamų plastiko pakuočių, jei jų negalima išvis atsisakyti, dalį.
Per 2019 m.  „Smurfit Kappa Baltic“ planavo pardavimo pajamas padidinti apie 20%, kol kas praeitų metų rezultatai dar neskelbiami. 2018 m. bendrovės apyvarta buvo 14,8 mln. Eur.


Šaltinis: Verslo Žinios

Pasidalinkite savo nuomone

Jūsų el. pašto adresas nebus publikuojamas. Privalomi laukai pažymėti*

icon-search icon-time icon location