Kovo 28 d.

Šiauliečių įmonės ekoinovacijos: originali ir šiuo metu analogų Lietuvoje neturinti „žalioji reklama“

2018-05-09 14:15 Dalintis:

Dažnai, galvodami apie aplinkos taršą, turbūt pirmiausiai pagalvojame apie išmetamąsias dujas, pramoninių įmonių atliekas ir kitus, tiesiog, akivaizdžius aplinkos taršą didinančius faktorius. Tačiau labai retas pagalvoja, kad neefektyvus paslaugų sektoriaus įstaigų energijos naudojimas taip pat kenkia mus supančiai aplinkai. Būtent aplinkos taršos problemos ir iššūkiai formuoja poreikį taikyti pažangiąsias technologijas, kurti inovacijas ir paslaugų teikimo sektoriuje. Individuali įmonė (IĮ) „Owexx“ projektu, „EcoMedia reklaminių stendų sukūrimas, diegiant technologines ekoinovacijas“, įgyvendinamu pagal priemonę „Eco-inovacijos LT+“ , sieks prisidėti prie minėtų problemų sprendimo. Įmonė kurs inovatyvų stendą, kurio pagalba bus kuriama modifikuota paslauga - žalioji reklama. Pagrindinė nauda įmonės klientams – žaliosios reklamos naudojimas, prisidedant prie aplinkos taršos mažinimo, kokybiškesnė raiška, originalus ir išskirtinis stendo dizainas bei žemesnė paslaugų įsigijimo kaina. Projekto metu planuojama sukonstruoti ir įrengti dviejų skirtingų prototipų šešis „EcoMedia“ stendus: Vilniuje, Šiauliuose ir Klaipėdoje. Visi stendai bus sujungti į vieną bendrą administravimo sistemą ir tai lems mažesnius administravimo kaštus bei optimalų žaliosios reklamos geografinį padengimą ir patrauklumą klientui. Pasak įmonės, per „EcoMedia“ reklaminius stendus teikiama paslauga bus originali ir šiuo metu neturinti analogų Lietuvoje. Sukūrus minėtus stendus bus sujungtas alternatyvių išteklių naudojimas ir inovacijos, o teikiama paslauga bus ekologiškai darnesnė - „žalioji reklama“. IĮ „Owexx“, kuri iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų investuos 76 tūkst. Eur, prioritetas – ekologiniai, mažiausiai žalą, darantys aplinkai sprendimai, socialinių, sveikatos stiprinimo iniciatyvų palaikymas bei žmonių sąmoningumo kėlimas abiejose srityse. Įmonė ne tik domisi žaliosios energijos idėjomis, bet ir jas taiko savo veikloje, nuo 2017 m. naudodama „Powered by green“ prekės ženklą. „Ecomedia“ yra studijų sritis, kuri nagrinėja ryšį tarp nespausdintinės medijos ir natūralios aplinkos. Paprastai skirstoma į dvi sritis: aplinkos pristatymas medijoje ir pačios medijos formų poveikis aplinkai. Šaltinis: Lietuvos verslo paramos agentūra.

Pasidalinkite savo nuomone

Jūsų el. pašto adresas nebus publikuojamas. Privalomi laukai pažymėti*

icon-search icon-time icon location