Kovo 19 d.

Pirkėjams prisivilioti – vaikystės prisiminimai naujoje pakuotėje

2018-02-26 18:22 Dalintis:

Trys sekundės – anot mokslininkų, tik tiek dėmesį nulaiko prekybos centruose tarp lentynų vaikštantys pirkėjai, todėl jiems prisivilioti ypatingas vaidmuo tenka produktų pakuotei. Ar suspės pakuotė per tris sekundes „užkalbinti“ pirkėją ir paskatins imtis veiksmų: sustoti, paimti prekę į rankas, apžiūrėti ir paskaitinėti, galiausiai įsidėti į pirkinių krepšį? Kad ši veiksmų seka išsipildytų, išleisdami naują produktą į gyvenimą gamintojai susiduria su daugybe klausimų: kokį pakavimo būdą ir medžiagas pasirinkti, kokias spalvas, dizaino elementus naudoti, kaip ir kokią informaciją apie produktą išryškinti. Negana to, nuolat reikia sukti galvas, kaip atnaujinti jau esamų produktų pakuotes, nes pirkėjai nesąmoningai ima vertinti tokius produktus kaip pasenusius, mažiau kokybiškus, nebemadingus ir pan. Tyrimai šioje srityje sako, kad bent minimalių pakuotės pokyčių reikėtų imtis kas dvejus metus, o didesnius pokyčius planuoti kas penkerius. Platų įvairių keptų miltinių produktų asortimentą siūlanti Panevėžio įmonė UAB „AR Maistas“, siekdama didinti įmonės konkurencingumą nusprendė pasiūlyti rinkai kepyklos produktus originalaus dizaino pakuotėse. Pokyčių įgyvendinimui įmonė inicijavo projektą „Kepyklos produktų pakuočių dizaino kūrimas (Nr. 03.3.1-LVPA-K-838-01-0280) pagal 2014-2020 m. Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 3 prioriteto ‚Smulkiojo ir vidutinio verslo konkurencingumo skatinimas“ priemonę „Dizainas LT“. Įgyvendinant projektą buvo atnaujintas gaminamos produkcijos pakuočių dizainas panaudojant originalius sprendimus ir pritaikant juos konkrečiai tikslinei auditorijai. Pasak įmonės atstovų, net kelios pirkėjų kartos užaugo skanaudamos tradicinius meduolius bei avižinius sausainius su pienu, todėl sprendimą atnaujinti pakuotes lėmė siekis gerai pažįstamiems gaminiams sukurti malonius vaikystės prisiminimus keliančias pakuotes. „Dabar tradicinius mūsų kepinius, tokius kaip meduoliai, džiūvėsėliai, avižiniai sausainiai, galima įsigyti patraukliose atnaujinto dizaino pakuotėse su nauju prekiniu ženklu „Malūno Pasakos“. Kai kuriems gaminiams teko sukurti latviškas pakuotes „Dzirnavu Pasakas“, nes ir latviai panoro mūsų produktų su naujoviškomis pakuotėmis. Žaismingi personažai ir ryški spalva traukia ir vaikų, ir suaugusiųjų akis. Tikimės trijų sekundžių dėmesio, o pardavimų rezultatai parodys, ar įgyvendinti pokyčiai atneš sėkmę“, – mintimis dalijosi įmonės pardavimų vadovas Marius Grinka.

Pasidalinkite savo nuomone

Jūsų el. pašto adresas nebus publikuojamas. Privalomi laukai pažymėti*

icon-search icon-time icon location