Kovo 29 d.

Pasaulinės vartotojų tendencijos 2020 metams

2020-01-21 16:47 Dalintis:

Euromonitor International skelbia raportą apie vartotojų elgsenas. Tai vienas svarbiausių Euromonitor International ataskaitų, aptariančių veiksnius, turinčius didelę įtaką vartotojams ateinančių metų periodu.

Pateikiame 10 pasaulinių vartotojų tendencijų 2020 metams:

  • Dominuojantis DI (angl. – artificial intelligence) technologijų naudojimas (virtualūs asistentai, išmanieji įrenginiai, chatbox, DI paremtos programos ir kt.);
  • Daugiau turinio pasiekiama per mažesnį laiko tarpą (vartotojai siekia akį traukiančio, autentiško, greitai pasiekiamo turinio);
  • Įvairūs greiti, pigūs, transporto pasirinkimai personifikuoti individualiems poreikiams;
  • Neįgalumas – dėmesio centre (augantis visiems prieinamo verslo modelio potencialas);
  • Psichologinė gerovė įgaunanti fizinės gerovės svarbą (psichologinė sveikata ateityje keis socializavimo sąvoką, skatinamas galvojimas apie save (angl. Minding Myself);
  • Daugiafunkcinis namų supratimas (vis dar augantis  vartotojų pasirinkimas daugybę kasdienių funkcijų atlikti iš namų,  kuriuose jie nėra blaškomi ir kuriuose jie jaučiasi saugūs);
  • Paslaugų personifikacija (duomenų rinkimas ir to pritaikymas prekinių ženklų komunikacijoje);
  • Atsitraukimas nuo globalizacijos (augantis tautinis tapatumas, didžiavimasis vietine kultūra);
  • Augantis pakartotinis panaudojimas (augantis aplinkosaugos svarbos supratimas, tvarumo įmonėse plėtojimas);
  • Augantis susirūpinimas oro tarša (kaip oro taršos suvokimas keičia vartotojų pasirinkimus).

 Pilną vartotojų tendencijų 2020 ataskaitą (anglų kalba) parsisiųsti galite čia.

Šaltinis: EEN Lietuva.

Pasidalinkite savo nuomone

Jūsų el. pašto adresas nebus publikuojamas. Privalomi laukai pažymėti*

icon-search icon-time icon location