Spalio 01 d.

Konkurencingumui rinkoje užtikrinti – inovatyvūs maisto produktai

2020-06-01 16:50 Dalintis:

Ilgametę patirtį ir gilias sveikų produktų gamybos tradicijas turinti šeimos įmonė „Ustukių malūnas“, jau beveik 30 metų gaminanti įvairius natūralius grūdų produktus: trapučius, kruopas, miltus, dribsnius, makaronus, paleido į prekybą naują produktą – MILIPOP trapukus. Turtinga tekstūra, aromatais ir spalvomis išsiskiriantys trapukai yra viena iš įmonės inovacijų, kuria siekiama išlaikyti ir išplėsti įmonės dalį maisto produktų rinkoje.

Trapukai MILIPOP yra baltymų, skaidulinių medžiagų, energijos ir skonių įvairovės užtaisas – jie pagaminti iš šiuo metu labai populiarių ingredientų: avinžirnių, lęšių ir bulvių, o skonių įvairovę užtikrinti padeda prieskonių pagardai. Trapukai nėra kepti riebaluose, todėl yra itin sveikas užkandis. Be to, jie lengvai telpa į kuprinę ar rankinę ir yra patogūs valgyti.

Tam kad įmonė sukurtų tokį naują, sveiką ir patrauklų maisto produktą, pirmiausiai reikėjo atrasti, kaip sveikas medžiagas sujungti su įdomiais skoniais ir išgauti vartotojams patogią formą. Vėliau teko išbandyti kelis skirtingus produktus, įvertinti, kurie iš jų turi didžiausią komercinį potencialą. Šiems procesams įvykdyti įmonė pasitelkė mokslinius tyrimus ir eksperimentinę plėtrą (MTEP). Būtent MTEP vykdymas atvėrė įmonei kelią į naujų, patrauklių produktų kūrimą ir diegimą į rinką, leido užtikrinti ilgaamžiškumą ir konkurencingumą.  

„Ustukių malūnas“ yra ilgametė Lietuvos inovacijų centro klientė. Centras pataria įmonėms dėl MTEP taikymo, inovacijų diegimo ir kūrimo, verslo paramos gavimo ir plėtros.

Šaltinis: Lietuvos inovacijų centras.

Pasidalinkite savo nuomone

Jūsų el. pašto adresas nebus publikuojamas. Privalomi laukai pažymėti*

icon-search icon-time icon location