Balandžio 16 d.

Kauno intermodalinis terminalas sujungtas su Europos geležinkelių tinklu

2020-10-20 08:55 Dalintis:

„Rail Baltica“ geležinkelio ruože Kaunas-Palemonas baigti pagrindiniai projekto darbai – paklojus paskutinius europinio standarto bėgius, Kauno intermodalinis terminalas tiesiogiai sujungtas su Europos geležinkelių tinklu.  

Šiame Kauno geležinkelio mazgo ruože liko baigiamieji darbai: pastatyti tvoras, apželdinti aplinką, ir užbaigti tunelį Ugniakuro gatvėje. Atlikus naujojo geležinkelio testavimą ir pridavus jį Valstybinei komisijai bus pradėti planuoti prekinių traukinių maršrutai. 

„Šiandien galime pasidžiaugti, kad Lietuva yra gerokai pažengusi strateginę reikšmę turinčio „Rail Baltica“ projekto įgyvendinimo srityje. Sujungus Kauno intermodalinį terminalą su Europos geležinkelių sistema, šalies pramonei bei logistikos sektoriui atsiveria naujos krovinių vežimo galimybės, svarbu paminėti ir teigiamą poveikį regionų plėtrai, gyvenimo aplinkos kokybei, ekologiško transporto vystymuisi“, – sako susisiekimo ministras Jaroslav Narkevič. 

Pasak „LTG Infra“ generalinio direktoriaus Karolio Sankovski, geležinkelio ruožas tarp Kauno geležinkelio stoties ir Palemono yra vienas svarbiausių „Rail Baltica“ projekte. 

Kauno geležinkelio mazgo modernizavimo darbai, pritaikant jį prie „Rail Baltica“ poreikių, pradėti 2019 metų pavasarį. Vykdant modernizavimo projektą per Kauną iki Palemono nutiestas europinio standarto geležinkelis, modernizuotas istorinis Kauno geležinkelio tunelis, įrengti keturi tuneliai, kuriais geležinkelį saugiai gali kirsti automobiliai ir pėstieji, sutvarkyta šalia geležinkelio esanti miesto infrastruktūra, įrengtos papildomos apsaugos nuo triukšmo priemonės.

Pasidalinkite savo nuomone

Jūsų el. pašto adresas nebus publikuojamas. Privalomi laukai pažymėti*

icon-search icon-time icon location