Kovo 24 d.

Kauniečiai kuria pasaulyje analogų neturinčius dviračius

2019-01-04 09:20 Dalintis:

Mitą, kad naujo dviračio išrasti negalima, paneigti ryžtasi ambicinga  kauniečių komanda, kuri šiuo metu intensyviai dirba prie dar niekur  pasaulyje nematyto dviračio. Iš vienos pusės, tai verslas, iš kitos –  ilgas, nuoseklus ir daug kūrybiškumo reikalaujantis procesas. Nustebinti  rinką, kurioje netipinių pasiūlymų apstu, pradedant puikiai  suprojektuotais elektriniais dviračiais ar akį traukiančiomis retro  stiliaus dviračių detalėmis, nėra labai paprasta. Tad kokia toji sėkmės  formulė, priverčianti pirkėją akimirksniu panorėti naujos prekės? Įmonės  „Dvirtex“ vadovas Rytas Kaminskas sako, jog pirkėjai įsimyli akimis,  tad pirmiausia dera susitelkti į vaizdą.


Tipinius dviračius išstumia originalūs modeliai? 

Dviračių entuziastai pritars, kad šios rinkos asortimentas – tikrai  gausus, iš ko pasirinkti turi net ir norintys išskirtinio dizaino bei  komforto. Pavyzdžiui, Italijoje gaminamas egzotiškasis „SPA Bicicletta“  pasižymi ne tik veržliu dizainu, bet ir tuo, kad yra varomas saulės  baterija. Absoliučiai naują patirtį, anot gamintojų, suteikti gali itin  greitas, dinamiškas ir lengvas dviratis „Halfbike“ su trimis ratais. Vis  labiau populiarėja medinių rėmų dviračiai. Kaimynai latviai,  užsiimantys medinių dviračių „Materia Bike“ gamyba, teigia, kad jų  unikalaus dizaino susiekimo priemonė yra patikima ištisus metus, mat  buvo testuota net ir esant itin žemai temperatūrai ar lyjant lietui. Na,  ir, žinoma, didmiesčių gyventojų pamėgti sulankstomieji dviračiai,  kurie nesunkiai transformuojasi į mažus, vos rato dydžio dviratukus,  lengvai gabenamus tiek automobilyje, tiek viešajame transporte. Sąrašas  nėra baigtinis, nes gamintojai kasmet neriasi iš kailio, bandydami,  rodos, visiškai užpildytoje verslo nišoje sukurti šį tą naujo.


Rinką nustebinti žada inovatyviu dviračiu vaikams

Kaune įsikūrusi dviračių, jų dalių ir aksesuarų įmonė „Dvirtex“  didžiąją laiko ir prekybos dalį skiria įprastiems dviračiams.  Parduotuvėse siūlomas asortimentas platus: čia sau patogų dviratį rasti  gali ir didelis, ir mažas nuotykių ieškotojas. Ilgą laiką šiame versle  besisukantis įkūrėjas teigia, kad daug metų nešiojosi idėją, kuri jo  sukurtai įmonei, kaip pats sako, leistų pakilti į naują lygį. Jis  visuomet ieškojo būdų, kurie padėtų sukurti išskirtinį dviratį vaikams.  „Tai tie pirkėjai, kurie labiausiai nenustygsta vietoje, nuolat juda,  yra dinamiški. Kitas svarbus momentas – jie greitai auga, todėl tėvai  priversti ilgainiui dviračius keisti. Be to, vaikų poreikiai ypatingi –  dviratis turi nežaloti jų sveikatos“,  – pasakoja R. Kaminskas.

Pasitelkęs tris pagrindinius segmentus – auditoriją, dizainą ir  komfortą – verslininkas ėmė kryptingai judėti tikslo link. Pasinaudojęs  Europos Sąjungos finansavimu, gautu per Lietuvos verslo paramos agentūrą  (LVPA) ir vykdydamas projektą, R. Kaminskas ryžosi projektuoti dviratį,  kuris augtų drauge su vaiku.

 

Komfortas svarbus, bet paperka išvaizda 

Pasiteiravus, kaip naujasis įmonės „Dvirtex“ dviratis vizualiai išskirs  iš kitų ir kuo patrauks pirkėjų akį, verslininkas sako, jog pirmiausia  ieškojo balanso tarp kokybės ir dizaino. „Prioritetas, be abejo, buvo  dviračio saugumas, tačiau puikiai žinau, kad ir vaikai, ir tėvai labai  dažnai perka akimis. Komandoje turime daug kūrybingų žmonių, tad dizainą  kūrėme patys, tačiau labai padėjo vilniečių projektuotojų grupė „3D  projektai“. Žinau, kad šitas dviratis analogų pasaulyje kol kas neturi,  jis bus patrauklus tiek praktine, tiek vizualine prasme“, –  pasididžiavimo neslepia „Dvirex“ vadovas.

Pasak vyro, turėti prekę, kurios daugiau niekas negali pasiūlyti, yra  didžiulis laimėjimas, tačiau visas procesas yra ilgas, atsakingas,  pilnas kruopščių skaičiavimų ir kūrybiško mąstymo. R. Kaminskas mano,  kad verslas nuolat turi ieškoti sprendimų, kuo išskirti, ką pasiūlyti  visko mačiusiems pirkėjams: „Norime plėsti verslą, esame užmezgę  partnerystę su Italijos ir Ispanijos prekybininkais, tačiau užkariauti  plačiąją rinką neužtenka tik gerų, kokybiškų produktų, jie turi būti  novatoriški.“

Šaltinis: Lietuvos verslo paramos agentūra.

Pasidalinkite savo nuomone

Jūsų el. pašto adresas nebus publikuojamas. Privalomi laukai pažymėti*

icon-search icon-time icon location