-
Aktualijos
5260
-
Partnerių paieška
1198
-
Sėkmės istorijos
547
Inovatyvūs dizaino sprendimai atveria kelius į vartotojų pinigines
Šiuolaikiniam vartotojui dizainas – vienas svarbiausių kriterijų, nulemiančių jų apsisprendimą pirkti arba nepirkti prekę, todėl konkurencinį pranašumą rinkoje norinčioms įgyti arba išlaikyti įmonėms investavimas į šią sritį yra būtinas. Lietuvos inovacijų centro konsultantai padėjo dviem tokioms įmonėms gauti finansinę paramą inovatyviems dizaino sprendimams plėtoti.
Beveik 30 metų spaudos gamyba, spausdinimo įrangos prekyba bei inžinerinių spaudos sprendimų kūrimu užsiimanti „InSpe“, norėdama didinti įmonės konkurencingumą ir darbo našumą, ieškojo galimybių investuoti į inovatyvaus dizaino sprendimus. Gavusi Lietuvos inovacijų centro specialistų Gyčio Junevičiaus ir Astos Noreikienės patarimų, įmonė pateikė paraišką priemonės „Dizainas LT“ finansavimui gauti ir sėkmingai laimėjo konkursą. Dabar įmonė galės investuoti į inovatyvius 3D vaizdinės reklamos, ekspozicinių stendų ir edukacinių elementų sprendimus.
Dar viena įmonė, UAB PharmaDIA, siekdama, padidinti produkto pardavimus, nusprendė sukurti inovatyvius pakuočių dizainus produktui. Įmonė kreipėsi į Lietuvos inovacijų centrą dėl galimybių finansavimui gauti ir buvo pakonsultuota dėl priemonės „Dizainas LT“. Įmonė ne tik pateikė paraišką pagal šią priemonę, bet ir gavo finansavimą trims pakuočių dizainams naujai Lecler Bio-active lakštinių kaukių serijai sukurti. Pakuotė turės būti iš 100 proc. perdirbamų medžiagų.
Ieškote idėjų, kaip jūsų įmonė galėtų įgyti konkurencinį pranašumą arba kur gauti finansavimą šiam pranašumui įgyti, kreipkitės į Lietuvos inovacijų centro ekspertus ir jie mielai jums pagelbės.
Šaltinis: Lietuvos inovacijų centras.