-
Aktualijos
5262
-
Partnerių paieška
1198
-
Sėkmės istorijos
547
Inovacijos prašosi būti taikomos
Kokią įtaką pakuotė gali turėti jūsų verslo sėkmei? Žinoma, atrodytų, kad ryški pakuotė turėtų labiau patraukti vartotojų dėmesį, o solidus pakuotės dizainas bus priimtinesnis aukštesnes pajamas uždirbantiems pirkėjams. Tačiau šiandien pakuotė yra kur kas daugiau ne viso labo informacinis pranešimas su prekės ženklu.
Ji turi būti inovatyvi, kad patrauktų pirkėjų dėmesį, nuolat atnaujinama, sukurianti vau efektą, kad išlaikytų jų dėmesį. Pakuotė turi atspindėti įmonės ar visuomenėje vyraujančias vertybes, būti draugiška aplinkai, kad ne tik pritrauktų sąmoningus vartotojus, bet net ir sumažintų savo gamybos ar rinkodaros kaštus per žiedinės ekonomikos principus.
Bent jau tokios tendencijos stebimos tarptautinėse maisto ir gėrimų pramonės rinkose. Ar ir kada šios tendencijos ateis ir į Lietuvą?
Lietuvos inovacijų centro konsultantė ir klasterių brandintoja Aurelija Gvildytė moderuoja bendrą Lietuvoje veikiančių maisto ir spaustuvininkų klasterių konferenciją „Packaging innovation for the food industry“, kurioje ir aiškinamasi, kokiais privalumais pasižymi Lietuvos gamintojai ir spaustuvininkai, ko jiems trūksta ir kokios pakuočių technologijos kurtų didžiausią pridėtinę vertę tiek jų verslui, tiek aplinkos tvarumui.
Šaltinis: Lietuvos inovacijų centras.